/
Silaruchu

5 powodów, dlaczego potrzebujesz trenera cz.1

Tym artykułem chciałbym rozpocząć cykl wpisów: „Dlaczego potrzebujesz trenera”. Temat jest złożony, a każda osoba która się do nas zgłasza, robi to z innych pobudek, często oczekując od nas różnych kompetencji. Tak więc, przykłady z życia wzięte, a co za tym idzie na pewno będą się mnożyć 🙂

1. Możesz wyłączyć myślenie

Zdaję sobie sprawę, jak wiele obowiązków masz na głowie. Dzieci, praca, dom. Tym wszystkim trzeba się zająć. Przemyśleć, wybrać najbardziej optymalne rozwiązania. Masz dużo obowiązków, znajdujesz w końcu dla siebie, te kilka godzin w tygodniu, żeby skoczyć na trening. Przychodzisz się odstresować ale nie wiesz „z czym to się je”. Wystarczy Ci nerwów w życiu codziennym, dlatego decydujesz się na trenera, który krok po kroku Cię poprowadzi.

2. Nie musisz planować

Wchodzisz na sale i… „co ja mam właściwie tutaj robić”. Pomachasz jednym hantlem, powyciskasz na drugiej maszynie, pobiegasz pół godziny na bieżni i do domu, bo wykorzystałeś swoją godzinę. Bardzo się cieszę, że jesteś aktywny fizycznie, robisz coś dla siebie i swojego ciała. ALE! Przyszedłeś tutaj z jakimś celem. Robiąc coś tam i jakoś tam, możliwe, że prędzej czy później do niego dojdziesz (zależnie również od tego czym on jest 😉 ). Ale żeby trening był efektywny musi być też zaplanowany. Zarówno pojedynczy trening jak i poszczególne okresy. To wszystko musi być rozłożone w czasie.

A jeśli już o o tym mowa

3. Oszczędzasz czas

Machając bez składu i ładu sztangielkami, błądząc po tych wszystkich maszynach, bardzo często po prostu marnujesz, to co najcenniejsze, czyli czas. Trener jest od tego, żeby ta godzina była zagospodarowana możliwie jak najlepiej, żebyś wyciągnął z niej jak najwięcej. To on wie jak połączyć ćwiczenia i co będzie dla Ciebie najlepsze.

4.Dobór ćwiczeń

Kontuzje, wypadki, to naturalna rzecz w naszym życiu. Przed rozpoczęciem współpracy, zawsze przeprowadzamy bardzo szczegółowy wywiad oraz robimy testy funkcjonalne, między innymi po to, by w odpowiedni sposób dobrać zestaw ćwiczeń, zarówno do potrzeb jak i możliwości podopiecznego. W jednym zdaniu: Nie musisz się martwić, że trenując, zrobisz sobie krzywdę 🙂

5.Nie martwisz się o technikę

Oczywiście, nikt za Ciebie danego ćwiczenia nie wykona, ale nie narażasz się też na kontuzję, robiąc coś źle. To jest ciągły proces, nauka techniki adekwatnie do rosnących obciążeń, jedna masz przy sobie osobę która będzie zawsze służyła dobrą radą, z myślą o Twoim bezpieczeństwie.

Odbierz darmowy trening

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *